Transforming business into digital sales with MVG‑MRACE®

Kasvatamme myyntiänne mitattavasti ja muutamme vaatimustasosi markkinointitoimistoja kohtaan pysyvästi.

Kasvatamme yritysten myyntiä rakentamalla markkinoinnin asiakkaiden digitalisoituvien ostoprosessien ympärille MVG-MRACE®-mallin avulla.

Tällöin markkinointi ei ole lyhytnäköistä kampanjointia, vaan se kasvattaa pitkäjänteisesti brändiarvoa, digitaalista myyntiä ja markkinoinnin tuloksellisuutta, mikä luo asiakkaillemme kestävää kilpailuetua.

Kun maailma on ollut epävakaimmillaan, meihin on luotettu.

Liikevaihto

6,1 M €

Asiantuntijoita

72

NPS

84

Asiakkaita

150

Monet toimialansa 
#1 brändit luottavat meihin

  • 24rent-logo
  • kirkon-ulkomaanapu-logo - Copy

Palvelumme

Organisaationne saa käyttöönsä näkemyksellisen markkinointitiimin, syvää kanavakohtaista osaamista sekä viimeisimmät markkinoinnin työkalut ja teknologiat.

Niiden avulla sinulla on kaikki vaadittavat resurssit digitaalisen myynnin kasvattamiseen markkinoinnin avulla.

Tämän takia suosittelemme itseämme kumppaniksi

Saamme aikaan mitattavia tuloksia

Tuotamme mitattavaa myynnin kasvua MVG-MRACE®-malliin pohjautuen, yhdistämällä markkinoinnin strategisen, teknologisen ja luovan osaamisemme.

Annamme tyytyväisyystakuun

Saat kahden kuukauden tyytyväisyystakuun jatkuviin palveluihimme. Mikäli et ole tyytyväinen markkinointisi laatuun, saat rahasi takaisin.

Toimimme ketterillä menetelmillä

Ketteryys tuo meidät lähemmäs yritystänne ja ihmiset lähemmäs toisiaan. Näin voimme kokeilla asioita nopeasti, keskustella niistä ja kehittää tekemistä paremmaksi – ihan kuin istuisimme vieressäsi. Työkaluina käytämme Trelloa ja Slackia.

Tiimimme kanssa on kiva ja helppo tehdä töitä

Käytössäsi on aina oma asiantuntijatiimisi, johon sinulla on suora keskusteluyhteys. Tiimi koostuu ostamiesi palveluiden asiantuntijoista, kuten SEO-, sisältö- ja some-asiantuntijasta, jolloin tiimin osaaminen on syvää.

Tämän takia asiakkaat suosittelevat meitä kumppaniksi

  • Annan vahvan suositukseni SDM:lle yhteistyökumppanina. Menestyksen avainasemassa olevat asiakaspolut ovat kirkastuneet ja tulosten mittaus on aiempaa helpompaa, sillä MVG-MRACE®-malli on tuonut mittaamisen osaksi jatkuvaa tekemistämme.

    Teija Kettunen

    Lehto Group Oyj

  • MVG-MRACE®-mallin tuloksellisuus perustuu myös siihen, että digimarkkinoinnin toimenpiteitä suunnitellaan ja toteutetaan aidosti tiiminä eikä passiivista odottelua ole kummankaan suunnalta.

    Pihla Ruohonen

    Pemamek Oy

  • Koko yhteistyön ajan ROAS on ollut niin hyvä, että voin luottaa paljon itsenäisiä päätöksiä SDM:n asiantuntijoille.

    Jyri Linna

    House of Organic

  • SDM erottui muiden digitoimistojen joukosta edukseen sillä, että heillä on selkeästi dynaaminen ja ketterä tapa tehdä töitä. Nämä ennakko-odotukset tiimi on lunastanut yhteistyömme aikana.

    Paula Louhelainen

    Sadex Oy

  • Markkinaosuutemme on kasvanut merkittävästi, koska SDM:n kanssa digitaalinen markkinointimme kehittyy koko ajan, mikä näkyy suoraan myynnin luvuissa.

    Tuomas Talvo

    Toshiba HVAC

  • Yhteistyön aikana liidien määrä ja laatu ovat kasvaneet, osaamista on mittavasti käytössä ja tiimillä on paljon näkemystä siitä, mihin markkinoinnin uusin teknologia taipuu.

    Panu Kantosalo

    Cross Wrap Oy

Tulokset

24rent
1 345 %

Kasvua sosiaalisen median mainonnan tuotolla

Huutokaupat.com
284,36 %

Huutojen määrä kasvanut Googlen maksetun mainonnan kautta

Himoslomat
170 %

Kasvu verkkokaupan myynnissä vuodessa

Suomen suurin digitaalisen markkinoinnin tietopankki

Tuotamme vuosittain valtavan määrän tutkimukseen perustuvaa tietoa digimarkkinoinnista ja digitaalisesta myynnistä. Täältä löydät kaikki tuottamamme kirjat, oppaat, artikkelit, verkkokurssit ja podcastit.

Digimarkkinointi-kirja
Menestyskirja

Digimarkkinointi – Luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän

Kuinka luot kilpailutilanteeseen soveltuvan markkinointistrategian ja viet sen käytäntöön digitaalisen markkinoinnin avulla? Siihen vastauksen antaa Suomen ensimmäinen digimarkkinoinnin kirja, joka käsittelee digitaalista markkinointia laajana kokonaisuutena aina markkinointistrategian luomisesta tulosten mittaamiseen.

Kirja on oppikirjana yli 25 korkeakoulukurssilla.

Uusimmat artikkelit

    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi

    Kansainvälinen digimarkkinointi – kuinka digimarkkinointi voi auttaa yrityksen kansainvälistymisessä?

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads

    Microsoft Advertising – Miksi mainostaa Bing-hakukoneessa Googlen rinnalla?

    Lue lisää
    • Google Ads
    • Tekoäly

    Google Ads -trendit: Tekoäly entistä vahvemmin mukana

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Miten saat verkkosivustosi sisällöt nousemaan tekoälyn suosituksissa?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Uutiset

    Kumpi voittaa B2B-markkinoinnissa: LinkedIn vai Meta?

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Digitaalinen markkinointi

    Lanseeraaminen digitaalisessa markkinassa – onnistumisen eväät ja muistilista

    Lue lisää
    • Videomainonta

    Videomarkkinoinnin trendit: Lyhytkestoiset videot, AI ja videopodcastien hyödyntäminen

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Hakukoneoptimointi

    Kuinka mitata hakukoneoptimoinnin ROI:ta? (Ja miksi sitä ei kannata mitata?)

    Lue lisää
    • Markkinointistrategia

    Kilpailija-analyysi auttaa ymmärtämään, miten voit erottautua markkinassa

    Lue lisää

SDM 10 vuotta -dokumentti

”Aina kun alkaa näyttämään siltä, että työntekijämme eivät ole onnellisia tai on liian kova kiire, niin pyrimme reagoimaan nopeasti ja tekemään muutoksia. Jotta ihmiset voisivat olla meillä pitkään töissä ja tyytyväisiä. Se luo tosi paljon merkitystä omaan työhön.”

– Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, SDM

Ota yhteyttä

Haluatko yrityksenne mukaan yllä oleviin menestystarinoihin? Kaikki ne ovat alkaneet oheisen lomakkeen kautta. Ota yhteyttä ja kerro tarpeestanne, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian.

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.